کد خبر 492307
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

کادرفنی تیم فوتبال امید در تمرینات امروز تأکید زیادی به دقت پاسکاری‌ها داشت.

امیدها اصول دفاع و حمله را مرور کردندبه گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان عصر امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت دبی در زمین چمن باشگاه ایرانیان‌ دبی آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین، عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان و سایر اعضای کادرفنی این تیم در لابی ساختمان باشگاه ایرانیان با برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار و گفت‌وگو کردند. تیم فوتبال استقلال خوزستان که اردوی آماده‌سازی را در امارات برپا کرده، تمریناتش را در باشگاه ایرانیان دبی برگزار می‌کند.

* پیش از آغاز تمرین امروز محمد خاکپور و محمد مایلی‌کهن دقایقی را برای بازیکنان صحبت کردند.

* در مرحله ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند و سپس در محوطه‌های کوچک مشخص شده به کار با توپ و انجام حرکات ترکیبی تک ضرب پرداختند. در این تمرین کادرفنی بر تمرکز و دقت در پاس‌ها تأکید داشت. ضمن اینکه دروازه‌بان‌های تیم امید به صورت اختصاصی به مرور تمرینات طراحی شده عزیزیان پرداختند.

* تمرین بعدی ملی‌پوشان امید در محوطه طراحی شده با نیزه‌های کاشته شده در زمین برگزار شد و بازیکنان در دو گروه و زیر نظر خاکپور و طباطبایی به انجام حرکات ترکیبی، حرکت با توپ و ارسال پاس پرداختند.

* در مرحله اصلی تمرین بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به تناوب و در قالب دو تیم سبز و قرمز در محوطه مشخص شده زمین به حفظ توپ، پرسینگ و‌ مرور اصول دفاع و حمله پرداختند. در این تمرین که با جدیت خاصی برگزار شد، کادرفنی با از جریان انداختن تمرین، نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

* در ادامه این تمرین دروازه‌بان‌ها به صورت چرخشی درون یکی از دروازه‌ها ایستادند و تیم مهاجم، بعد از موقعیت‌سازی به سمت دروازه ضربه می‌زد. در این بخش تمرین نیز کادرفنی بر حفظ توپ و عدم تعجیل در حمله به دروازه تأکید داشت.

* در پایان تمرین جدی و با نشاط امروز بازیکنان بدن‌های‌شان را سرد کردند و عازم هتل شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس